minikbabyy Doğum yapalı yaklaşık 4 ay oldu o günden beri tüm kemiklerim ağrıyo özellikle sırtım belim. sabah sanki dövülmüş gibi kalkıyorum yataktan var mı durumu yaşayan ne zaman geçer ??
Elifinci17 minikbabyy bende var o ya özellikle sabah kalkınca. Üzerimden kamyon geçmiş gibi uyanıyorum sabahları belim sırtım hep tutuk. Hareket ettikçe kısmen geçiyor ama o sabah tutukluğu cok kötü. 2 normal doğumum var bu arada.
Derya-Anne minikbabyy zamam zaman banada oluyo yataktan çıkmak istemiyorum özellikle 2.ci doğumumdan sonra olmaya başladı bu halsizlik ağrı bitkinlik yorgunluk usanmışlık artık adına kim ne derse
Papatyamkuzum minikbabyy benimde aynı sorunlarım var. Epidural yaptırdım ondan mı diye düşünüyorum ama cevabı yok. Belki de psikolojik yorgunluk fiziksel yorgunluk olarak çıkıyordur
mamanveutdormir Elifinci17 hareket ettikçe geçiyor ama gece yatağa geçtiğimde tekrar başlıyor. eşime çıtlat diyorum adam elleri koyunca kütürdüyor daha ağırlık gelmeden nasıl geçecek bilmiyorum
Elifinci17 mamanveutdormir benim gün içinde uzun süre yatmazsam (ki bu imkansız biri 2 bucuk yasında diğeri 3 aylık 2 kıızm var 😅) olmuyor tekrar. Ama sabahları fena yoluma zor yürüyorum ilk kalktığımda.