deno1 Tadimlar bittii yaptığım hiçbir sebze çorbasını yemiyor istemiyor diliyle itiyor napacam moralim bozuk aldığım hiçbir sebzeyi yemiyor yoğurtla denedim yook yokkk
Alnalprdha deno1 benimde öyle bende hazır kaşık mamalarindan kullanıyorum öyle başladık yemeye çok şükür yoksa hicbirsey yemiyordu tadım bile zorla
Kk41 deno1 zamanla alışıyorlar yemeğe . Ek gıdaya bi hevesle başlamıştım. Be hazırlarsam yemiyordu gerçekten sinir bozucu oluyor. Ama zamanla alışıyorlar yemeye
deno1 Hbbknk 1 saat sonra 6 buçuk aylık 5 aydan başladık biz ek gıdaya doktor izniyle sütüm olmadığı icin
Hbbknk deno1 çok küçük ve yiyebileceği miktar çok az beklentimiz fazla olduğu için az yiyomuş gibi geliyo bize günde bi kere veriliyo o ayda ek gıda omuzdan iyice açıktığın 2 saat geçtikten sonra deneyin bence
mybabysygn deno1 en az 2 saat ara koyun 1 saatte acikmaz cocuk benimki de ayni arayi uzattim bi kac kasik yedi
deno1 Hbbknk 5 ayda başladım ben o yüzden ama başladığımdan beri zaten asla sebze yemiyor ağlıyor doktor zorlama dedi hala aynı 1 kasik bile almıyor