Kızlar 43 günlük olduk bugüne kadar 15 kere falan anca kakalı bez değiştirmişizdir. Kakasını hergün yapması gerekirken çok uzun süre yapmıyor. Geçen cuma doktora götürdük fitil verdi yaptı, dün akşam gene fitil verdik ağlıyo yaparken muhtemelen poposu acıyo galiba. Zeytinyağı sürüyorum poposuna bakalım 😔 yaptığında sert olmuyo kakası normal yani, ama yapmıyo yaparken de çok zorlanıyo kan ter içinde kalıyor, çocuk cerrahisine götürmeliyim galiba dimi