Anneler selamlar. Benim küçük kızım tam 10 aylık. Yaz doğumlu. İlk 3 ay çok rahattı hiç terleme vs yoktu. 3 ayı geçtikten sonra çoçuk su gibi kalıyor. Uyurken yatak yastık atleti üstü su gibi kalkıyor. Şimdi yazda geldi. Aşırı aşırı bi ter atıyor uyurken. Acaba sorunmu vardır yoksa anasınamı çekti kuzum. Eşim ağustosun ortasında bile bi gram terlemez büyük kızım da öyle. Biz bu bebeyle su içinde kalıyoruz. Varmı böyle olan.