Asenam16 bol bol emzirin, burnu tıkalı olmasın serum fizyolojik ile yıkayın. Benimkinin ateşi de çıktı ilk gün, çok iştahsızdı ne mama ne meme almıyordu, keyifsizdi başını kaldıramıyordu , ağlayarak uyanıyordu . Ben calpol verdim onunla baya bir rahatladı sonrasında güzelce uyudu uyanınca tam doyana kadar besledim. Bebeğin Uyuyup dinlenmesi önemli daha hızlı iyileşir
Ben de hastaydım zaten benden ona geçmişti.
C vitamini takviyesi işe yarıyor (suya atılanlardan ) süte de geçiyor bebeğe de yarıyor. yani onun da iyileşme süresini kısalttığını düşünüyorum.