Selam güzel anneler. Bebeğm 2 ay 2 günlük. 34 haftalık doğdu. Küvezde dahil hep emzirdim. Takviye olarakta çok az çok az mama veriyorduk. Hızlı toplansın diye doktor tavsiyesi ile. Son zamanlarda mamayı arttırdık kilo almadığı tek bir hafta sebebiyle. Baktım içiyo fazla yapsamda fazla cc mama vermeye başladım emzirip peşine mama verdim. 2 gün önce karma aşı oldu. Ateş olmadı ama huysuz. 2 gündür memeyi emdiğinde bırakıp birden ağlamaya başlıyo. Ama bunu her seferinde değilde bazı zamanlarda yapıyo. Biberonla peşine mama verince mamayı hiç gık çıkarmadan içiyor. 🥺🥺🥺🥺 çok üzülüyorum meme reddimi yapıyo yoksa aşıdan huysuzluktan mı. Resmen inatlaşıyoruz. Gece yarım saat emdi mesela ama bugün emmiyo gündüz.