Bebegim 4 aylık öyle çok gülen kikirdayan bir bebek degil bazen cok kudurunca nadir yapıyor ama genelde dikkat ettim ben haric herkese daha bir güleryüzlü ben calısmıyorum tüm gün yanındayım her şeyiyle tek basıma kendim ilgileniyorum acaba bundan dolayı olabilir mi? Basklarında güldügü tüm oyunları yapıyorum ne şebeklikler hafif bir tebessüm ediyor sora devam edersem kaslarını catıp saskın saskın bakıyor cok üzülüyorum bu duruma aksam eve babası geliyor hıc bısı yapmadan naber dese gülücükler atıyor Çocuğuma hıc kötü de davranmıyorum tüm gün kucagımda bazen slimg de bazen oynama halısında beraberiz tv hic yok hergün bebek müzikleri eşliginde oynuyoruz neden böyle bilen var mı?