Arkadaşlar bir arkadaşımın 2.bebeği 7-8 aylık hiç görmedim koronadan dolayı tedirgindi kabul etmiyordu bende gitmedim hiç.. Şimdi bebek mevlüdü var. Sizce hediye mi alıp götürmek mantıklı yoksa para vs mi takmak? ilk çocuğunda hem hediye almıştım hemde 100₺ vermiştim. sonra benimki doğdu o da aynısını yaptı..😀 şimdi içimden sadece hediye alıp gitmek geliyor ama yine de bilemedim sizce ?