NilayGokturk Arkadaşlar merhaba kızım 40 günlük topuk kanında TSH yüksekliği çıkmış tekrar kan aldılar 6.1 çıktı yine yüksek; doktor 1 hafta sonra tekrar kontrol verdi. Başına gelen varmı tecrübelerini paylaşırsa cok sevinirim. teşekkürler
NilayGokturk Karaaslan2 sağlık ocağında verilen topuk kanında çıktı , tekrar hastanede verdik orda da6.1 cıktı işte, haftaya tekrar çağırdı
Ygzpri NilayGokturk benide sağlık ocağından dün aradılar kan verdik özelde sonuç bekliyorum topuk kanında kaç cıkmış öğrendiniz mi ? Sarılık geçirdiyse ondanda yüksek cıkabiliyormuş