Bahar01 Kızlar bebeğim 9 aylık emeklerken düştü dudağı yere değdi baktı içten üst dudağı açılmış ne yapmam gerekiyor acil yazın, lütfen hastaneye götüreyim mi
Masalmeva Bahar01 bnm kizimnda alt dudagi acilmisti saglik ocagina goturduk dikislik bi durum yok demisti bi goturun baksnlar hemen kapaniyo ztn dikis isi yoksa gecmis olsun
Bahar01 minikfarem__ doktoru aradım getirme dedi bebek dedi ilaç krem verilmez dedi 2 3 güne kapanacak dedi o yüzden sordum götürsem de bişey yapılmaz oraya ☹️
Masalmeva Bahar01 evt benim kizimknkide baya acikti ama 2 gunde kapandi cok sasirmistim hatta ne cabuk kapandi diye