Miran1306 Bebeğimi yıkarken sanırım kulağına su kaçtı. Kulağı ağrıyor ve ağlıyor. Ne kadar doğru acaba bilgisi olan var mı?
yagmursen Miran1306 su kaçması tehlikeli olan bir şeye, süt ( bakteri üreten, hiç bir mantığı olmayan antialerjenik ve anestezik etkisi olmayan) bir şey damlatmak sizce ne kadar mantıklı ?
Yarennnnnaltnbsk Bu yaşlılar sütü heryere damlattırıyor valla 😂 aman böyle şeyler deneyip orta kulak iltihabına yol açmayalım yok göze yok kulağa yok bilmem ne hepsi batıl şeyler 🫠
Deletedmom_123 Doktorunuza danışın benim arkadaşımın bebeğinin gözleri çapaklanıyordu süt damlat demişler daha da beter olmuş doktoru da süt bakterileri beslediği için çapak çoğalmış dedi aynı mantık kulakta da olabilir
Deletedmom_13 Miran1306 ağrısını hafifletir ama iltihap varsa mutlaka hekim görmeli yoksa isitme kaybına kadar gider
yagmursen Miran1306 sakın… ateş ve kulagında kızarma olursa doktora götürürsünüz. Şikayet yoksa şurupta içirmeyin, doktora da götürmeyin.
Miran1306 yagmursen şikayet olarak sadece kafasını çevirip ağlıyo kulağına masaj gibi yapıyorum susuyor
yagmursen Miran1306 kulagıyla cok oynamayın bence. Sadece kafasını cevirmenim bir belirti olacagını zannetmiyorum ama yine de doktorunuza bir danısın isterseniz.