Pazartesi günü sezeryan doğum yaptım sütüm dolu dolu emzirme ve sağma işlemi yaparak boşaltmaya çalışıyorum ama 1 saat sonra tekrar süt doluyor ve ağrı yapıyor ve göğüs kenarlarımda bezelye tarzında kistler elime geliyor gelen süt yaklaşık 150 ml çıkıyor buzluğa atıyorum çok yoruldum artık dayanamıyorum sizin başınıza böyle birşey geldi mi neler yaptınız (ilk gebeliğim)