Merhaba tam 2 aylık bebeğim var. Bebeğim beslenmeden sonra ağzından gaz çıkarıyor ama diğer türlü çok çıkaramıyor. Karnı gucurduyor ama kakasını yapmıyor. Çok ağlamıyor ama huzursuz. Zeytinyağ içerdim gaz damlası içirdim poposuna zeytinyağ ittim enjektörle. Yaptığımda bi rahatladı ama şimdi gene aynı napmam lazım. Yani sıkıntısı var mı yok mu anlamıyorum