Rabiasya21 bize doktor 1 yaşta önermişti biz almadık balık yesin ceviz yesin yeter dedik üzerine düşmedik.. Geçtiğimiz aylarda 2 yaş için kontrole gittik, oğlumun kilosu ve boyu sınırın altında kaldığı için balık yağını tekrar önerdi (Möllers) ve balık yemekle balık yağı aynı şey değil dedi 🙄 biz de bu sefer aldık kullanıyoruz bakalım, 1 ay oldu daha çok bi fark göremiyorum ben ama uzun vadede görcez..