Yeni anne oldum bilinçsizim 23 günlük kız bebeğim pişşk oldu git gide dağılıyo poposuna aşırı ağlıyo ne yapsam ne sürsem fayda etmedi biraz iyileşiyo sonra gene aynı doktor hamazing verdi sudokrem kullandık vazelin ve daha bir sürü şey ne yaptıysam fayda etmedi. Başka yapabilceğim bişey var mıı acaba ?