Merve asansörde ben ağlar durumda bi gün öncesinden gitmişiz sıkıntı olursa bak mutlaka gel diyip 3 günlük bebek hocam bakın en azından sarılıktanmı deyip yemek yiycem helinve bakarım demesi insanı üzüyo kusura bakmayın en azında bak şuan ben yemek yiycem ama acil doktorları bar diyebilir hastanede kimse bakmadı çocuğa öğle arası diye bişey olsa hastanede muhatap yok bom boş başına gelmeyen bilmez bence bizde insanız yemek tabiki yenicek devamında bak çocukta bişey yok dedi ertesi gün sarılıktan hastanede yattık delik deşik ettiler çocuğumu