Arkadaşlar tecrübeli anneler bilgilendirirse sevinirim. İkiz doğum yaptım ve iznim bitmek üzere..çocukları bırakıp işe donemeyecegim.bundan sonraki süreçte ne yapmak gerekiyor? iş yeri erkek egemen olduğu için daha önce böyle işlerle uğraşan kimse yok sorabilecegim. İzin mi veriliyor nasıl bir yol izleniyor acaba?