Gnyarknnn aylizinannesiii aynen sonlara yazmıştık biz zten merkez incirliova kuşadası didim yazdk sdece 5 yul dogudan snra küçk ilce istemedk ya
aylizinannesiii Gnyarknnn valla biz cesaret edemedik kusadasina Didim’e kiralar fena oralarda diye Rabbim yardimcimiz olsun
Gnyarknnn aylizinannesiii orası öyle canımda artk göze aldık onu 5 yıl a sosyal gecirdk cocuk evde büyüdü hepimiz icnde hayırlısı olsun yüzümüz gülsün inşallah🙂