Zuzununkeremi8 merhaba benim dogumdan sonra yaklasik 4. Ayda saclarim asiri dokuldu hatta yanlarimda erkek saci gibi acikliklar olustu ama 6.-7. Aydan sonra o saclar tekrar cikti simdi onden cikanlar kahkul gibi oldu. Bir ara kel kalicam saniyordum. Ekstra yaptigim tek sey saglikli beslenmeye dikkat ettim. Saclarimi kestirmedim hala belimi gecen saclarim var.