senay-12 Merhaba annelerin bebeklerinizin yüzüne bakım olarak sürdüğünüz kremler nelerdir ona göre almak istiyorum
busrahnm-95 senay-12 mustelanın yüz kremi kücücük bisey ama baya bereketli kokusu ve içeriği de gayet güzel 🥳
eedu senay-12 yaz geldiği için la roche posay bebek güneş kremi aldım onu kullanıyorum çocuk için olanıda var ama karıştırmayın bu bebek için 6-36 ay arası
Onhaziran1006 senay-12 minidolin❤️ Alışılmış mustela vs bakmayın bence ablam İzmir de bir profösore götürüyor ve minidolin önermiş içerisinde hodan yağı var temiz içerikli öyle çok pahalı da değil ben de kullanıyorum çok memnunuz
senay-12 busrahnm-95 ya güzelse bende bi demiyom peki her günde yapsak bir sorunu olmaz değil mi yani siz kaç günde bir uyguluyorsunuz🥰
busrahnm-95 senay-12 ben 2 günde 1 uyguluyorum banyodan sonra bisey olmadı hergün kullanınca bilemiyorum deneyimlemedim 🥰
agns senay-12 mustela nemlendirici yüzüne sürüyorum sirenol losyon vücuduna sürüyorum ikiside çok iyi
senay-12 Onhaziran1006 yaaa teşekkür ederim bı bakayım gönlüm çok rahat oldu mesajınızla 😍 peki eczanelerxe satılıyor mu
ezgi2036 senay-12 oglumun yuzu cok kuruydu mustelanin yuz kremi 2 gunde pullari yok etti vucuduna da mustelanin vucut kremini kullaniyorumm
senay-12 ezgi2036 işte benim benegiminde sanki kuru olmaya başlıyor bu yüzden bakayım inşallah işe yarar 🥰🙏