Merhaba oğlumu sekiz aylıkken sünnet ettirdik bir hafta zorlandık sonra geçti gitti.Dikissiz sünnet yöntemiyle yaptırdık ilk gün sadece uyuşturucu iğne yaparken ağladı sünnetin farkında bile olmadı çizgi film izledi.Bes on dakika da bitti.Doktorun dediği kurallara uyulursa bir sorun olmuyor. İlerde travma yaşamasındansa şimdi yaptırmak daha mantıklı benim düşüncem ☺️