Sanemkrdmn Kızlar bebeğim iki buçuk aylık grip oldu doktora götürdük ama ilaç vermedi bol bol ılık su içir dedi şu an öksürüyo ve öksürürken kendini uyandırıyor bunu doğal yollarla nasıl geçirebilirim o öksürdükçe benim içim acıyo resmen😔
Deletedmom_297 Sanemkrdmn emziritoydanızzz bol bol sebze yeşillik yiyin ıhlamur iç tavuk suyu iç suan böyleyiz böyle uyguluyor 65 günlüğüz geçmiş olsun burnunu cek günde 2 kere saf su kullan burnuna açık tut sürekli
Mehtaptvz Sanemkrdmn yattığı odaya soğan uzerine karanfil koyabilirsuniz birde bizde geniz doluydu buhar yaparak baya etkisini gördük
Can Sanemkrdmn canim dikkatli ol benimki öksüre öksüre bronşite çevirdi :( buhar veriyorum Suan beş aylığız
Sanemkrdmn Can yaa çok geçmiş olsun Allahım şifa versin😔 benimkinin öyle çok öksürüğü yok arada az öksürüyo ama korktum şimdi keşke çocuklar hiç hasta olmasa😔
Goncaaa Sanemkrdmn ıhlamur verin 2 3 çay kaşığı kadar ılık ıhlamur iyi gelecektir ama dikkat edin bronşite çevirmesin takip edin