Papatya2636 Aynı belirtiler var kavrayamama sütü taşırma gibi 2 dkka emiyor atıyor ağzından tedavisi nedir acaba bilen varmı
Balbocegi Papatya2636 bu sorunuzun cevabını sadece çocuk doktoru verebilir. En kısa zaman da gitmenizi tavsiye ederim