İki üç gün öne cok ağlıyordu huzursuzdu bir sabah uyandığımda poposunun kenarında ellerinde dizlerinde ayaklarında böyle kabarcıklar oluştuğunu gördüm.içi dolu sıvılar.aile hekimi el ayak hastalığı olabilir dedi.Doktora götürdük doktor da evet el ayak ve ağız hastalığı bu dedi çok canı yanıyor yavrumun on aylık daha oturamıyr ve emekleyemiyor yaralardan sizin hiç oldu mu böyle lütfen yardımcı olun çok çok zor çok acı çekiyor 🥺