Ai5han Merhaba arkadaşkar,bebeğim 3 ayında beri yüz üstü uyuyor.1 yaşımız oldu..Kafa şekli kenarlardan çok düz geliyor bana.Ama sırt üstü uyutamıyorum.Kollrından korkup uyanıyor.Böyle durumla karşılaşan varmı?
Kadernur Ai5han benim oglum da oyle hep yuz ustu yatiyor gun icinde sirt üstü yatirirken yarim kundak yapiyorum 7 aylik oglum