Kızlar selam 40 çıkmasına 3 4 gün var, kanamalarım azalmıştı akıntım vs vardi cok az bitmişti sonradan bi anda regl ağrısı çektim kasiklarimda ve kanama ilk hafif hafif geldi sonradan birden çoğaldı sizce regl mi oldum yaşayan var mı bu durumu ? Ek olarak bende çift rahim varmış doktorum söyledi kalp şeklindeymis onla alakalı olabilir mi.. ?