EfosMoM Elma, armut falan başka meyvelerden rendeleseniz içine nasıl tepki veriyor. Bunları da deneyebilirsiniz. Ya da mamayı pişirirken içine küçük küçük gün kurusu kayısı doğrayın.
Tatlı bir tat araması normal çünkü bildikleri tek lezzet tatlı. Anne sütü de, formül mama da tatlı. Şimdi pirinç unundan muhallebiyi biz de içine tatlandıracak bişey koymadan yemeyiz. Ya da sebze püresini tuzsuz yemeyiz muhtemelen öğürürüz.
Tabii bebeklere şeker ya da tuz veremiyoruz ama lezzetlendirmek için meyvelerle tatlandırmada sorun yok dedi doktorumuz da. Ben sebze karışımlarına bile biraz elma/armut ekliyordum.
7.5 ayda kuzu kıymasını pişirirken suyuna azıcık sarımsak koymaya başladım. Et ve sarımsak lezzet verici şeyler olduğu için meyveye ihtiyaç duymamaya başladık. Sabahları yulaf lapasına da mutlaka meyve eklerim ama sadece muz değil. Bir gün muz, bir gün elma vs.