KıZlar selam. Şuan 2 aylığız ve yaklaşık 3 haftadır kabızlık yaşıyor oğlum. Nurse harveys colex şurup içiyor, günde 1 çay kaşığı zeytinyağ vermeye çalışıyorum, biogaia bağırsak florası veriyorum daha napayım şaşırdım kaldım artık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 4 günde bir lavman yapıldı çok dolduğu için. En son doktor fitil verdi yine yapmazsa diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ama ben artık kendisi yapsın istiyorum bugün 4. Gün ve çok sıkıştı yine ıkınıp duruyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Yaşayan varsa yardım edin lütfen ne yapayım ben ???