Benim kızımıda yarın bademcik ve geniz eti amelyatı olacak. Nasıl geçiyor neler yediriyorsunuz ilk ameliyat olduğunda ve normal yemeğe ne zaman başlanılıyor. Birde ilaç falan veriyorlar mı benim kızum ilaç içmez ben en çok ondan korkuyorum birde parmağını emiyor mikrop kapar diye çok korkuyorum