Zekiye_123 aslında bende aynı sizin gibiyim bekarkende vardı biliyodum ama çıkıntısı olmamıştı hiç sadece kabız olunca hafif acı hissediyodum. Sanırım benimde çatlağım var, hamileyken demir hapı kullandım kabız yaptı haliyle çatlak var diye düşünüyodum hep. Kanamam ve acı oluyodu. Doğumdan sonrada çıkıntısı oldu ve 25 gündür zehir oluyo günlerim. Annemde bana pirinç pilavı, çikolata mercimek çorbası falan yedirmiyo bebeğe gaz olur ben kabız olurum diye. Ama inanır mısın hoşaf içtim. Kayısı kurusu suyu hiç biri fayda etmiyo bana kabızlık devam ediyo. Bugün kabız değildim ama yine de mahvoldum yeni yeni hafifledi. Bide doktor muayenesi nasıl oluyo çok merak ediyorum