Ben hamileyim doğumuma 2 haftadan az bir zaman kaldı bebeğim Haziran 29 da bir yaşına girecek çevremdeki herkes sütun bebeği ishal yapiyordur diyor ama bilemedim aynı durumu yaşayan var mı ve yasadiysa ne yaptı nasıl önlem aldı benim ne yapmam gerekir. Çarşamba gününden itibaren ishal bebeğim geceleri hiç yapmiyor sadece gündüzleri iki yada üç kere yapıyor.