Merhaba biz 28 günlüğüz bebeğim kusuyor ,genelde emzirdiktrn sonra gaz alırken ,kusuyor ..bu normal mi dr peynir kesiği değilse reflüdür dedi ve mide ilacı verdi ..gaviscon ..yalnız çok küçük kıyamıyorum ilaç vermeye :( ne yapmalıyım bilemedim.gaz çıkmayınca kusuyordu şimdi de gaz çıkarırken kusuyor ..uyurken midesi bulanıyor öğürüyor bazen ..emmeyi çabuk bırakıyor ..bunlar geçici mi acaba ?