Bebegimm1 Mirayasel42 normal bu iltihap patlar akar siz sakin elleyip sıkmayin orayi zamanla orasi kabuk tutucak
Mrvekpk Mirayasel42 normal canm bizdekiler gibi sonrasında iz kalacağı icin bu sekilde kizarip iltihaplanmaso kabuklanmasi cok normal korkulcak bisy yok ❤
Beno Ebe bana ileriki aylarda orası yara gibi olacak kabuk baglayavak sakin elleme kendiliğinden iyileşecek dedi.sanirim bundan bahsetti normal bir durum bu kabuk bağlama olayi
Mirayasel42 Beno teşekkür ederim canım bıze bısey söylenmedi bende telaşlandım 2 ay gectı yenı olunca
Mirayasel42 Bebegimm1 teşekkür ederim canım yok hiç elemedim sıkamam ki zaten 😀😀korkarım öyle şeylerden