prensannesi5 Bugün 10 gunluk olduk ve tam 7 günlükken göbek bağı düştü hiç bi sıkıntı olmamıştı ama dün göbeğinden az bi kan gelmiş internetten baktım kendiliğinden iyileşebilir yazıyor başına gelen var mı kendiliğinden geçiyor mu ?
Basakbebeksipsapsop Leylasiva her bebeğe doğumda yapılıyor ama doktor kanama durumunda gerekli görüp tekrar yapılmasını isteyebilir. Bizim de aynı şey başımıza gelmişti acilde k vitamini yaptılar yeniden
Masalingonunannesi prensannesi5 bizimde aynisi olmustu dr götürmustum cok kanarsa iltihap falan akarsa getir demisti 2 3 gune kalmadan kesildi k vitaminini dinmeyen kan icin yapiyorlar zaten dediginiz gibi dogumdan sonra her bebege yapiliyor
Benibenibihterini prensannesi5 benim oglumda da aynisi oldu doktor k vitamini ve yakma islemi yapti. Dogdugunda da k vitamini yapmislardi.
anataraf1leoparbenim prensannesi5 bebeklerde göbek bağı çok önemlidir hemen bi acile gidip bakılsın 🙏 kan gelmesi normal olsada bunun 10 dk sonra kuruması lazım nemli bi şekilde hala yara kanaması gibi olsa bile bi doktor görsün emin olalım içimiz rahat etsin
G-K prensannesi5 oğlumda oldu göbek bağından bir parça içerde kalmış ve kanamaya sebep olmuştu götürdük yaktırdık birde k vitamini iğnesi vurdular