Canim annelerimiz yine sizlerin sayesinde aydınlanacak bir soru soruyorum kızın öncesinde yenidogan yogun bakim süreci oldu evet ayakları serumdan kaynaklı mor ama birde parmaginda kırmızılık var ve her doktor kontrolünde de cidden unutuyorum sormaya sizlerin fikrine ihtiyacım var