17 aylık bir oğlum var. Bir aydır bir huy edindi aç da olsa corba kasesini yemeği görünce çıldırıyor kaçacak yer arıyor yakalıyorum mama sandalyesinde kafasını sağa sola çevirmekten yediremedigim için kucağıma alıp yedirmeye çalışıyorum. Kucağıma alınca yer gök yerinden oynuyor o kaşığı asla ama asla ağzına koydurmak istemiyor deli gibi tepiniyor ağlıyor. Zorla çizgi film izleyerek dikkatini dağıtarak ilk kaşığı koyuyorum ağzına farkına varmadan. Sonrası jisey yapmıyor yiyor çünkü aç. Ama o ilk kaşık beni mahvediyor. Emziriyordum bana aşırı bağlı asla rahat vermiyor memeden ayrılmak istemiyor bana yemek dahi yedirmiyor oturmaya yatmama izin vermiyor sadece onunla ilgilenmemi istiyor. Gece zaten uyumuyor 2 ay düşündüm karar verdim memeden ayırdım 1 hafta oldu ama Bi değişiklik yok hep üzerimde hep huysuz hep ağlak. Sokaktan motor gecer korkar uçak geçer korkar napacagimi sasirdim ya nolur Bi yol gösteri geçecek diyin yada Bi öneri kafayi yemek uzereyim😣