Merhaba güzel anneler 9 Haziran’da biricik ilk göz ağrım oğlumun doğum günü ama eşim salı günü izinli olacağı için salı günü kutluyacaz sizden güzel fikirler bekliyorum kapaliyim ama kararsızım pantolon ve tunik mi giysem yoksa elbisemi? Şimdiden teşekkürler ❤️