Zey123 ben de çok kötüydüm sağıp mı versem dedim sürekli kanıyordu. Hatta kakasında yutulmuş siyah kan bile çıktı. Ben de çocuk cerrahına gittm gerek yok kesmeye dedi. Daha sonra emzirme pozisyonunu değiştirdim. Çanta pozisyon emzirme denedim. Ağzına düzgün yerleştirmeye çalıştım. Gümüş kapak ve krem kullandım. 2,5-3 aylıktan sonra düzeldi bu durum. Tabiki sizinki aşırı bi gerginlik varsa dudakta kestirmek gerekir. Mesela meme ucum ruj şeklinde. Çünkü üst dudakfan ememiyor. Emzirip sonra biberonla da verdim. Doyarsa mochicyle topladom ya da sağdım. Banada herkes alışırsın düzelir dediler ağlıyordum hep. Aama düzeldi. Aşırı gergin değil dudak bağı.