25günlük bebegim doğum kilosu 3900 ödemi gidince 3800e düştü sarılıgı var onun icin her hafta kontrole gidiyoruz en son kilosu 4300dü gecen hafta gittigimizde bugun ise doktor tartıya koydugu an şok geçirdik kilosu yine aynı ne artmıs ne azalmış😔 sütüm var hatta tazyikli geliyor içerken tıkandıgı bile oldu kaç sefer.. gazı oldugundan doktor 3saatte bir emzir sık sık emzirme daha cok gazı olur dedi acaba bu aralık ona çokmu geldi. Mamaya başladık 3saatte bir emzirme arkasından 60cc mama ver dedi doktor. Acaba sütüm mü yaramıyor 😔 çok üzüldüm bu duruma. Birde benim yiyip içtiklerimde etkilermi acaba çünkü bir kaç haftadır pek iştahım yok bi kahvaltı bi akşam yemegi yiyorum ögle ve ara ögün tüketmiyorum. Aynı durumu yasayan varmı nasıl toparlandı acaba