Pamukseker_Annesi Biz 1 aylık olduğunda falan yıkamaya başladık eşimle, ben cesaret edemedim pek. Abimin eşi yıkıyodu gelip 😄 kulaklarını kapatıyoruz bizde evet, kulağına su gitmesin diye. Nolur nolmaz, onda problem edilicek bi şey yok 🙂 kaynana olduğu için gözüne batıyodur 😂 ama yıka yani çocuğunu, niye yıkatmıyo ki?