Sinoom önce sütünün yettiğine inanman lazım herşey inanmakla başlıyor canım.benim de öyle oldu biraz mama verdim, göğsümü sürekli sağdim sonra mamayı bıraktık.16 aylık oldu hala emiyor.sen önce sakin ol, bebeğini ayakta dolaşarak emzirmeyi dene belki sakinleşir.emzirdikten sonra göğsünü 20 şer dk sağ,daha küçük olduğu için tam boşaltamaz,sen boşalt ki beynine süt bitti,daha çok süt lazım sinyali gitsin sütün artsın