hepoyleolurzatenn şuan böyle düşünüyorsunuz ama bı kaç aya kadar herşey daha da iyi olucak emin olun bebeğinizle karşılıkli birinize alışıncaksiniz ev içi düzende oturmuş olacak emin ol rahatliycaksin şimdilik acemiligin verdiği evhamda var korku da var ben bebeğime bakamiycam yetemiycem düşüncesi emin ol bı bebeği annesinden başka kimse anlayamaz guzel taze anne 💕