Nurtr Bebeğimiz çok küçük olduğu için ve tam ek gıdaya başlayacağı için nereye gideceğimize karar veremedik? Otelin ve evin avantajları nelerdir? Deneyimli anneler tecrübelerini yazabilir mi?
Cansualisa Nurtr otel herşey elinin altında ev sanki kendi evimiz gibi oluyor😀😀 otel öyle mis herşey önünde elinin altında
Nurtr Ipegim Onu 7 aylık olarak değiştirsem iyi olacak. Tarih olarak ayarlamadık ama büyük ihtimal 6.ayı bitmeye yakın olur. 7.ayda çorbalara başlar mıyız?
Nurtr Ben de otel düşündüm yeme içme açısından bebekle yemek yapmak hele ki tatilde ona vakit ayırmak saçma geldi. Ama ev rahatlığı da güzel olur kafalar karışık 🙂
Ipegim Nurtr yoo ev rahatlığı yok bence o evde yemek temizlik sana bakacak ama otelde açık büfe sende dinlenmiş olacaksın hiç düşünme otel