Kızlar diyet yapıyorum. Aralıklı oruç. 57 kiloyum 50 kilo olmak istiyorum daha önceden 11 kilo verdim bu diyetle 1 ayda ama spor falan yapamadım. Leslie yapmadım çok üşeniyorum yapmaya. Her sbaah uyandığımda gidip ılık suya yarım limon damlatıp içiyorum sonra 1 er dk yan plank düz plank hareketi yapıyorum başka da yapmak gelmiyo içimden plank tüm vücudu çalışılıyor ama sonuç alırmıyım sadece plankla sarkmasın yeter. Zaten sarkıklığım var oda toparlanır bu hareketle inşallah diye ümid ediyorum bilen biri varmı acaba . Bu arada çok reklam çıkıyor ya