Melegim1 Kızımın doğum gününü yapmak istiyorum söyle balonlar süsler bir yaş konsepti için önerilerinize talibim
Gissem_m Melegim1 bizim de az kaldı yaşına ben de heyecanla düşünüyorum nasıl olsun diye. Bir arkadasim oğluna bambam yapmış benim de hosum gitti çakıl düşünüyorum yani taş devri 🙂
Naciye07 Partibom ve partiden sayfalarına bakın çok güzel şeyler var bende 2 yaş için ordan sipariş verdim