Sabah bazen 8 de bazen 6.45 bazen 7 de uyaniyor. 10 yada 11 de uyumak istiyo uyumazsa saat 1 e zor dayanıyor öğlen yemeğini zor yiyo sabah uyumazsa. 2 saat oldu uyuyalı bu öğlen uykusu sayılır mı yoksa öğlen bi daha uyutayim mi ? Yani normalde günde iki uyku yapiyodu öğlenden önce 1 saat uyuyodu 2 gibi de öğlen uykusu yapiyodu. simdi 2 saati geçti uyuyalı . Biraz karışık yazdım ama inşallah anlarsınız. Yani kısaca günde 1 uykusu yapsın artk istiyorum ama nasıl ayarlamaliyim