Kubramagdalena Kızlar bebeğim 5 aylık olacak son 3-4 haftadır uykusu geldiğinde deli gibi ağlıyor. Akşam 8 gibi ağlama nöbeti başlıyor 9-9 buçuk gibi uykuya dalıyor. Gündüz de uykusu varken akşam kadar olmasa da ağlıyor, huysuzlanıyor. Dışarı çıkmaya korkar oldum. tecrübeli anneler yardımcı olun nolur. Doktora da götürdüm bi şeyi yok diyor bekle diyor ama ne yapacağımı şaşırdım cidden 😑
Bebeminnie Kubramagdalena demekki uykusnn geldiğini anlamıyorsn canm bekletiyorsun, iyice gelince de sinirleniyor uykuya dalamıyor. Uyku sinyallerini kontrol et benm kızm mesela kulağıyla oynar, gözünü kaşır hrmen uyuturum. Geçerse saati çok kötü ağlıyor homurdanıyor uyuyamıyor
gzmemr Kubramagdalena canım uyudugu saatleri aklında tut hep o saatlerde uykusu geliyor bida cünkü ...benim bebeğim 9 aylık hergün kahvaltı yaparız sonra dusunu aldırırım saat 11 de uykuya gecer 12.30 da uyanır daha sonra 16:30 da uyur 17.00 uyanır gece uykusunada saat 21.30 da gecer ❤️
Denotemo Kubramagdalena saat aralıklarına göre uyutun, ben mesela 3,5 saatte bir uyutuyorum baEn 4 saat oluyor uykusu gelmiş oluyır daha fazla yormadan uyutuyorum yoksa mızmızlanıp ağlamaya başlıyo
fatima Kubramagdalena gözünü korkutmak gibi olmasında 8 aylık doğduğundan beri öyle. bi yere gitmiyorum gitsemde saat 10 olmadan kalkıyorum ya da gittiğim yerde yastığını götürüp bir odada uyutmaya çalışıyorum ama yerini yadırgıyor bu seferde öyle uyumuyor.. yani uyumuyor krize giriyor vakti geldiğinde ben banyosunu yaptırıp yatırıyorum
Kubramagdalena Bebeminnie haklı olabilirsin canım belki ben anlamıyorumdur, ağlamaya başlayınca da sakinleştirmek o kadar zor oluyor ki anlatamam
Smrenes Benimde 5 ay 27 günlük bebeğim aynı şekilde uykusu gelince kıyametler kopuyor ama ben mümkün olduğunca gözlerini ovuşturduğu anda uyutmaya çalışıyorum yoksa çok sinirleniyor uyumuyor çığlık atmaya başlıyor özellikle dışarıda falan çok kötü oluyor eğer uyumadıysa.. Sinyalleri takip etmek önemli böyle böyle Bi düzene oturuyor aslında..
Smrenes Benimde 5 ay 27 günlük bebeğim aynı şekilde uykusu gelince kıyametler kopuyor ama ben mümkün olduğunca gözlerini ovuşturduğu anda uyutmaya çalışıyorum yoksa çok sinirleniyor uyumuyor çığlık atmaya başlıyor özellikle dışarıda falan çok kötü oluyor eğer uyumadıysa.. Sinyalleri takip etmek önemli böyle böyle Bi düzene oturuyor aslında..
Kubramagdalena gzmemr ben hiç dikkat etmedim bu zamana kadar uykusu gelince anlaşılır diye, hep ağladı, öğlen uykuları da çok kısa sürüyor uykusunu tam alamıyor demekki. Dikkat edeceğim bugünden itibaren, bi de öyle deneyim 🌺
Kubramagdalena fatima yukardaki arkadaşların söyledikleri mantıklı, belki de biz anlamıyoruz o uyku sinyallerini, bugün itibariyle bi dikkat edelim bakalım işe yarar muhtemelen♥️
fatima Kubramagdalena ben sıkıntı yaşamıyorum yani süreç böyle gözünü uvaladığında odasına geçiyoruz, sadece görmezden gelirsem krize giriyor. ben alıştım ona ayak uyduruyorum ☺️
Kubramagdalena fatima ben de dikkat etmedim işin açığı gözünü ovalayışına vs, demekki ondan o kadar sinirleniyor, tecrübesizlik işte 🤦🏼♀️🥰
Mevaaaa Kubramagdalena uyku saatlerini falan takip etmelisiniz bence siz geçiktirdiğiniz için sinirleniyor olabilir benim kızım da da acıkınca aynısı oluyordu
Kubramagdalena Mevaaaa evet arkadaşlar da öyle söylediler ben geciktiriyorum muhtemelen, bi düzen oturtup daha dikkatli gözlemlemem gerekiyor demekkii 🤦🏼♀️