Nur234 çok fazla kusma ve fışkırtarak kusma,kusmadan dolayı huzursuzluk,bunlar zaten yetiyor…benim kzıımda vardı reflü ve çok kötü şekilde kusuyordu,sütüm dolu dolu olmasına rağmen memeyi istemiyordu ve emerken kusuyordu…doktor bana thickener önerdi mamaya yada anne sütünü sağıp biberona koyuyorsunuz içine de bundan mamayı katı yapıyor ve kusmayı bir nebzede olsa azaltıyor yada geciktiriyor