tazeanne97 Merhaba kızlar bebeğimin kırkında spaya götürmeyi düşünüyorum varmı gidip memnun kalan tecrübelerinizi yazarmısınız ne gibi faydası oluyo oturduğum yere biraz uzak ama arabayla gidicem sizce gitmelimiyim daha cokmu küçük
cicekannesi10 Canım ben o hataya düştüm tam 41.gununde götürdüm hatta çekim falan yaptılar 40 gün konseptli kızım gecesine acillik oldu. Klimanin altında suya tutup masaj yapıp üstünü giydirip ordan oraya çekim yapıldığı için. Çok pişman oldum sen bilirsin