Poyrazburcu Kızlar adetim 17 gün oldu gecikti test yaptım 3 kare negatif çıktı bende kan testi verdim sağlık ocağına gebelik olup olmadığını e nabizdan öğrenen var mı ben göremedim
Rojdaa Poyrazburcu Ben de sağlık ocağında kan testi yaptırmıştım ve kaç gün bekledim e Nabiza bakıyorum yok en sonunda gittim hemşire orda gözükmez dedi.